Повернення товарів / Платежів

Чи можливо повернути товар назад:

Відповідно до Закону України про захист прав споживачів (Стаття 9), косметична продукція входить до списку непродовольчих товарів, які не підлягають поверненню. Обмін товару або повернення оплачених коштів можливий лише за порушення правил транспортування, під час якого було пошкоджено упаковку.

Які товари підлягають поверненню чи заміні:

До цього переліку входять усі категорії сайту idhair.com.ua. Тільки якщо помічено брак упаковки або товару, у вас є право обміняти товар або повернути його з компенсацією коштів. Зробити це необхідно протягом 7 днів після отримання товару.
Товари належної якості, без пошкоджень упаковки та повного обсягу поверненню не підлягають.

Як запросити повернення товарів/коштів:

У разі виникнення таких ситуацій інформацію щодо обміну/повернення коштів ви можете отримати за телефонами:

+380 97 281 87 96 (IdHair, Envy, KC, Maestri)

+380 99 775 44 25 (Screen)

+380 93 649 92 02 (KeenStrock)

або написати на електронну пошту: web@style-pro.com.ua.

Хто оплачує витрати зворотної доставки:

Ми беремо на себе вартість пересилання товару назад, а також його повторне відправлення (заміну) до клієнта.

Терміни повернення коштів:

Повернення коштів здійснюється на картку покупця, протягом 1-2 днів після звернення та погодження умов.

У якому разі неможливо повернути товар/кошти:

При отриманні товару обов’язково впевніться у його цілісності та відповідності до вашого замовлення. Зверніть увагу, що ви не зможете повернути товар, якщо самі пошкодите упаковку або використовували вміст.

Важливо! Якщо ви вирішили відмовитися від замовлення вже після його відправлення, ми будемо змушені оплатити всі витрати на доставку та зберігання. Будь ласка, переконайтеся, що Ви зможете отримати посилку протягом п’яти робочих днів після її прибуття на відділення Нової Пошти. Дякуємо за розуміння!